Stenhøj | Case

Bliv en del af noget stort

Stenhøj er i rivende udvikling og søger virksomheder, som ønsker at blive en del af koncernen Stenhøj Group. Det er en ambitiøs målsætning, som kræver ambitiøs kommunikation. 

SITUATION

Stenhøj er en dansk virksomhed, som er grundlagt i 1917, og er i dag en af verdens førende leverandører af produkter og ydelser til især det automotive eftermarked. Selskabet producerer og markedsfører autolifte samt andre produkter og services til bilfabrikanter, synshaller og værksteder i over 60 lande på verdensplan. Virksomhedens store vækst de senere år skyldes en progressiv akkvisitionsstrategi, hvor andre salgs- og produktionsselskaber er blevet opkøbt for at kunne tilbyde markedet de mest omfattende full-service-løsninger.

Løsning

Sammen med 727 blev der udviklet et koncept med kampagnebudskabet ”Join The Most Flexible Partnership in The Automotive Industry”. Det har udmøntet sig i messemateriale med samt en akkvisitionsfilm, hvor koncernen bliver præsenteret af nøglemedarbejdere i de virksomheder, som er blevet opkøbt af Stenhøj. Kampagnens formål er at fortælle potentielle emner, at der ligger klare fordele i at blive opkøbt af Stenhøj i forhold til både vækst, afsætning og samarbejde.

RESULTAT

Filmen er foreløbigt blevet eksponeret på forskellige fagmesser samt Stenhøjs forskellige SoMe-kanaler og vil fremadrettet blive anvendt som materiale i Stenhøjs videre bestræbelser på at udvide koncernen yderligere.

Ydelser

  • Film
  • Kommunikationsplatform
  • Messemateriale

I samarbejde med

ADHOST
digital strategi

Tom Elert Strategic Director

“Samarbejdet med 727 har foreløbigt udmøntet sig noget overbevisende kampagnemateriale, og vi ser frem mod at arbejde videre med bureauet i forbindelse med flere internationale opgaver.”

Søren Dyø Madsen, owner & CEO, Stenhøj Group

Andre cases