Nani | Case

Når emballagen hjælper kunden på vej

Et gennemført emballagedesign handler i høj grad om at guide forbrugeren og om at skabe overblik. 727 har skabt en designlinje, som er nem at gå til for brugere af kosttilskudsbrandet Nani.

Nani
Sketch

SITUATION

Nani er et nyt kosttilskuds-produkt, som skulle have udviklet visuel identitet samt designet emballager med henblik på indsalg i helsebutikker og materialister. Produkterne er naturlige kosttilskud i form af vitaminer, mineraler, urter og fiskeolie og kan kombineres i forskellige helsepakker.

Løsning

Der blev designet nye emballager og etiketter. De særlige æsker er en løsning, hvor man får doseret sit daglige vitamintilskudsbehov i form af færdige portioner. Farverne i designet er markante, og hvert produkt har sin egen farve, som gør det nemt for forbrugeren at få overblik over udvalget i både butikken og webshoppen.

RESULTAT

En nemmere måde at få sit daglige vitamintilskud på. Indsalgsmæssigt er konceptet med succes blevet introduceret i helsebutikker og materialister over hele landet.

Ydelser

  • Grafisk design
  • Emballagedesign
Michael Juul Creative Director
Billede af Nani Produkter
Billede at vitamin kosttilskud
Billede af Multi Vitamin Kosttilskud til børn

Andre cases