KFUM | CASE

GENBRUGT af KFUM's sociale arbejde

Banner

SITUATION

Leonard Cohen synger: There’s a crack in everything / that’s how the light gets in. Vi holder sådan af det citat. Og vi holder sådan af alt det brugte, det levede, det mærkede. Alt det ægte. Vi kunne derfor ikke skjule vores begejstring, da KFUM’s Sociale Arbejde inviterede os med til at skabe en ny kæde af genbrugsbutikker.

Løsning

Sammen formede vi et brand, der med en skarp profil kunne skille sig ud og samtidig ramme en bred målgruppe. Og som kunne udtrykke den omsorg, der ligger i både at holde hånden under de udsatte og over miljøet.

Ydelser

  • Brandplatform
  • Grundfortælling
  • Visuel identitet
  • Kommunikation 
  • Butiksdesign
Bente Frank Client Service Director
Genbrugt - Logo
Genbrugt - Pricetag
Genbrugt - Pricetag
Genbrugt - Plakat
Genbrugt - Grundfortælling
Genbrugt - Plakat og bærepose
Genbrugt - Plakat
Genbrugt - Outdoor logo
Genbrugt - Butiksdesign
Genbrugt - Grundfortælling
Genbrugt - Facebook
Genbrugt - Plakat

ANDRE CASES