Food | Case

Bedre oplevelser med mad

Fødevarekommunikation handler lige så meget om følelser og inspiration som om hardcore facts og analyseredskaber. Vi hjælper dig med det hele.

Uanset om det handler om detail, foodservice eller fødevareproduktion, så har markedskommunikation i food-segmentet altid udgjort en stor del af arbejdstimerne hos 727. Det er der en god grund til, for vi elsker at arbejde med mad. Der er masser af udfordringer både strategisk og kreativt, men det handler lige så meget om følelser og inspiration som om demografi og næringsindhold.

Både det emotionelle og det rationelle er noget, vi tager højde for, når vi arbejder med food. Bureauet har oparbejdet en anselig mængde erfaring, viden og indsigter, som vi gerne vil dele med vores dig. Vi holder os hele tiden opdaterede med de nyeste trends og udviklinger, mens vi naturligvis også sørger for at drage de knastørre, strategiske paralleller til vidensrapporter og undersøgelser, som dykker ned i forbrugeradfærd og nøgletal. Derudover har vi også nogle konkrete procesværktøjer, som trin for trin skaber den bedst mulige oplevelse for både dit brand og dem, der køber det.

Når det handler om food, har vi alle de fornødne kompetencer inden for strategi, analyse, koncept, branding, emballage, indsalg, content, brand activation, messer mm. Så vi glæder os til at hjælpe dig med at få dit brand eller produkt til at ende på forbrugernes tallerkener eller supermarkedets hylder.

Ydelser

  • Emballage
  • Grafisk design
  • Konceptudvikling
  • Indsalg
  • Content
  • Strategi
  • Messer
  • Branding
  • Foodservice
Tom Elert Strategic Director

Andre cases